Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Sponzoring

Co je to sponzoring?

Na rozdíl od reklamy, která by měla přimět uživatele ke změně chování, sponzoring spojuje produkt či značku s hodnotami sponzorovaného subjektu.

Pojem sponzoring je v online marketingu nejčastěji spojován s propagací příspěvků na sociálních sítích. Jedná se o příspěvky na timeline vaší sociální sítě, které můžete po přidání peněz zobrazit vybranému okruhu uživatelů. Je to jeden z nejjednodušších způsobů reklamy na sociálních sítích.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili správu sociálních sítí, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 571 117 400.