Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Redesign

Jde o modernizaci, změnu existující stylově, nebo obsahově nevyhovujících grafických prezentací, webových stránek, e-shopů a dalších.

Reklamní agentura

Kreativní společnost, specializující se na tvorbu reklamních a kreativních konceptů a dalších kampaní.

Reklamní spot

Způsob prezentace společnosti v audiovizuálních mediích.

Remarketing

Remarketing umožňuje zobrazovat reklamu lidem, kteří již v minulosti navštívili vaše webové stránky, ale na stránkách si nic nezakoupili ani neobjednali, a tudíž nedošlo k požadované konverzi. Jelikož byl ale u těchto lidí o uvedené zboží či služby projeven zájem, úspěšnost konverze u této cílové skupiny je mnohem větší.

Responzivita

Responzivita designu webu znamená optimální zobrazení stránek na různých zařízeních a v různých internetových prohlížečích.

ROAS (návratnost investic)

Návratnost prostředků vložených do reklamy.

Roll Up

Jedná se o rolovací plakát, který je snadno přenosný a smontovatelný.