Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Retence

Co ej to retence?

Retence nebo retenční marketing se zabývá udržením stávajících klientů.

Retence v marketingu se zabývá udržováním stávajících zákazníků nebo klientů, aby zůstali firmě věrní a opakovaně nakupovali. Retenční marketing je pro firmu důležitý proto, že je mnohem levnější udržet stávající zákazníky než získávat nové. Marketingové aktivity pro retenci mohou zahrnovat věrnostní programy, pravidelnou komunikaci se zákazníky, personalizaci služeb nebo poskytování vysoké kvality zákaznického servisu.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili správu marketingu, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 606 700 543.