Procházení slovníku podle počátečního písmene
Vektorizace
Proces konverze rastrových grafických prvků do vektorové formy, tzn. na křivky.
Vektorová grafika
Grafický formát, který reprezentuje obrazy pomocí matematických vzorců a vektorů, namísto pixelů.
Videospot
Videospot je krátké reklamní video v délce 7-60 vteřin. Reklama je přeskočitelná.
Virální marketing
Je to marketingová technika, která pro šíření komerčního sdělení využívá primárně sociálních sítí.
Virtuální realita
Plně digitální prostředí, do kterého se uživatel ponoří pomocí speciálního zařízení.
Vizualizace dat
Převod čísel a statistik do graficky přehledné a srozumitelné podoby.
Vizuální hierarchie
Způsob uspořádání prvků na stránce, který určuje, co bude uživatel vnímat jako první.
Vizuální hierarchie
Organizace prvků na stránce podle jejich důležitosti, která uživatele intuitivně vede k nejpodstatnějším informacím.
Vizuální identita
Vizuální prvky, jako je logo, barvy, typografie a designové prvky, které jsou spojeny s firmou a používají se na webových stránkách, v tištěných materiálech, na produktech apod.
Vlog
Je to vlastně blog, jen má místo textového obsahu videoobsah.
Vodoznak
Identifikační znak nebo text, obvykle umístěný na obrázku nebo dokumentu, který slouží k ochraně autorských práv a identifikaci původu obsahu.
Vyhledávací dotaz
Jedná se o slovo nebo sousloví, které uživatel zadá při vyhledávání ve vyhledávači.
Výzva k akci (call to action)
Výzva k akci nebo anglicky call to action je marketingový přístup, který má za cíl přimět zákazníka k nějaké akci.