Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

A/B testování

A/B testování je marketingová metoda, jejíž cílem je zvýšit konverze reklamní kampaně prostřednictvím otestování více variant reklam.

Adminer

Adminer je nástroj pro správu MySQL databáze prostřednictvím webového rozhraní, napsaný v jazyce PHP.

Adobe

Softwarová společnost zaměřená na oblast grafického designu, tiskových a digitálních publikací.

Affiliate marketing

Je to typ internetového marketingu zaměřeného na výkon (prodeje).

AJAX

AJAX je asynchronní JavaScriptový požadavek na webový server, který umožňuje získávat data a jejich následného zobrazení bez nutnosti obnovit stránku.

Akvizice

Akvizice je proces získávání nových zákazníků nebo klientů pro firmu.

Alt

Zástupný text, který se používá výhradně k popisu obrázků na webových stránkách.

Android

Android je nejpoužívanější mobilní operační systém, vyvinutý firmou Google.

Apache

Apache je open source webový server.

B2B

Označení pro obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi.

B2C

Označení pro obchodní vztah mezi obchodní společností a koncovým zákazníkem.

Backend

Část webové aplikace, která je přístupná pouze administrátorům webu.

Banner

Jedná se o druh reklamy na www stránkách. Zobrazující se většinou ve čtvercovém nebo obdélníkovém formátu a jsou jako statický nebo animační obrázek.

Bidding

Je to forma PPC reklamy, kde se platí za proklik zákazníka na webovou stránku.

Brand (značka)

Brand je duší vašeho produktu či firmy. Jde o značku konkrétního výrobku, služby nebo organizace.