Procházení slovníku podle počátečního písmene
Kampaň
Souhrnný název pro marketingovou akci, která je zaměřena na určitý cíl.
Kartičkový design
Způsob uspořádání obsahu do samostatných bloků připomínajících karty.
Katalog
Katalog je tištěný nebo elektronický dokument obsahující informace o produktech nebo službách
Klíčové slovo
Jednoslovný, čí víceslovný výraz maximálně vystihující službu nebo produkt, který uživatelé vyhledávají na internetu.
Kognitivní zátěž
Míra mentální námahy potřebné k pochopení a používání webu.
Kognitivní zátěž
Míra mentální námahy, kterou uživatel vynakládá při interakci s webem nebo aplikací.
Kontextová reklama
Reklama cílená podle obsahu právě prohlížené stránky.
Kontrast
Vizuální rozdíl mezi prvky, který pomáhá zvýraznit důležité informace.
Konverze
Konverze je akce, kterou chceme, aby náš zákazník provedl.
Konverzní kód
Umožňuje sledovat účinnost online kampaní a marketingových opatření tím, že poskytuje data o tom, kolik uživatelů provedlo požadovanou konverzi.
Konverzní poměr
Průměrný počet konverzí na interakci s reklamou vyjádřený procentuální hodnotou.
Kurátorství obsahu
Vybírání, organizování a sdílení relevantního a hodnotného obsahu z různých zdrojů s cílem poskytnout cílové skupině cenné informace.