Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Cache

Mechanismus ukládání dočasných kopií webových stránek nebo jejich částí.

Cesta zákazníka

Jde o komplexní zkušenost, kterou má zákazník s vaší značkou nebo firmou.

Cesta zákazníka

Komplexní zkušenost, kterou má zákazník se značkou nebo firmou.

Chat GPT

Chatbot s umělou inteligencí, který využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému.

Chatbot

Program nebo umělá inteligence určená k interakci s lidmi prostřednictvím chatu.

Cílové publikum

Cílové publikum neboli cílová skupina, je skupina lidí, kteří mají zájem o naše produkty, a které se snažíme oslovit reklamou.

Claim

Je to krátké, výstižné slovo či motto, které se pojí s produktem nebo službou.

Clickbait

Text, který má za cíl nalákat uživatele ke kliknutí na určitý odkaz, titulek nebo třeba k přehrání videa.

CMS

Zkratka z anglického Content Management System, znamenající Systém pro správu obsahu.

CMYK

CMYK představuje sadu tiskových barev používaných k vytvoření barevných obrazů nebo textu při tisku.

Content marketing

V překladu obsahový marketing se zabývá přípravou a komunikací relevantního obsahu pro webové stránky, e-shopy, katalogy apod.

Cookie

Cookie je malé množství dat, které webový server pošle prohlížeči, a ten je pak uloží na počítači uživatele.

Copyediting

Copyediting se zabývá úpravou textů tak, aby lépe odpovídaly cílům obsahové strategie.

Copywriting

Je to psaní poutavých a čtivých textů pro weby, e-shopy, sociální sítě a vůbec celý online i offline svět.

CPC (cena za kliknutí)

Metrika online marketingu, která udává poměr mezi celkovými náklady k počtu kliknutí.