Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Remarketing

Co je to remarketing?

Remarketing umožňuje zobrazovat reklamu lidem, kteří již v minulosti navštívili vaše webové stránky, ale na stránkách si nic nezakoupili ani neobjednali, a tudíž nedošlo k požadované konverzi. Jelikož byl ale u těchto lidí o uvedené zboží či služby projeven zájem, úspěšnost konverze u této cílové skupiny je mnohem větší.

Kombinací PPC reklam s remarketingovou kampaní se zvýší návratnost investic vložených do reklamy, jelikož lidé, pro které byla vaše firma doposud neznámá, již o firmě budou mít určité podvědomí. Remarketingové kampaně jsou nejčastěji v podobě bannerů, ale mohou být taky formou textu či videa na YouTube. Nejpoužívanějšími nástroji pro remarketingovou kampaň jsou sítě Googlu, Seznamu a Facebooku.

Google, Seznam i Facebook umožňuje jak klasický, tak i dynamický remarketing, díky kterým lze zobrazit buď stejnou reklamu pro všechny, nebo konkrétní produkt, který si návštěvník na webových stránkách prohlížel. Veškeré výsledky lze potom měřit pomocí analytických nástrojů.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili PPC kampaně s remarketingem pro zvýšení prodejů Vašich produktů či služeb, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 571 117 400.