Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Rebranding

Co je to rebranding?

Rebranding znamená změnu značky, loga, vizuální identity a dalších částí firmy.

Jde o proces, při kterém dochází ke změně značky, jejímu omlazení apod. Může docházet pouze ke změně loga nebo celé vizuální identity firmy, jejího názvu, barev, prostě kompletně všeho. Rebranding se provádí za nějakým účelem, obvykle jde o změnu cílení na jiný okruh zákazníků, rozšíření portfolia nebo třeba užší specializaci společnosti.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili rebranding vaší značky, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 606 700 543.