Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Net Promoter Score (NPS)

Co je to Net Promoter Score (NPS)?

Ochota doporučit značku jako jednu z možností měření zákaznické zkušenosti.

Metrika pro měření spokojenosti zákazníků s určitou značkou nebo produktem. NPS se obvykle zjišťuje prostřednictvím krátkého průzkumu, kdy se zákazníkům položí jednoduchá otázka typu „Jak byste na stupnici od 0 do 10 ohodnotili naši značku/produkt/službu?“. Na základě odpovědí se zákazníci rozdělí do tří kategorií: Promotoři (hodnocení 9-10), Pasivní (hodnocení 7-8) a Detraktoři (hodnocení 0-6). NPS se pak vypočítá jako rozdíl mezi procentem promotorů a procentem detraktorů.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili správu marketingu, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 606 700 543.