Grafický manuál a vizuální styl společnosti CLENCAT s.r.o.
Zadání
Společnost HPF CleanCat s.r.o. nás oslovila s požadavkem na tvorbu nové vizuální identity společnosti CLEANCAT s.r.o. a celé jejich skupiny. Do ní patří např. společnosti CORA PLUS s.r.o. či ESSAT CZ s.r.o. Tvorba vizuální identity obsahovala rebranding loga, tvorbu grafického manuálu a vizuálního stylu, který zahrnuje tiskoviny, polepy aut apod.
Řešení
Pro společnost HPF CleanCat s.r.o. jsme vytvořili novou moderní vizuální identitu ve spolupráci s kreativcem Zdeňkem Mikešem. Nejprve jsme provedli lehkou modernizaci původního loga, avšak během realizace jsme dospěli k tomu, že bude lepší vytvořit celou novou vizuální identitu firmy. Bylo tedy navrhnuto nové logo a celý grafický manuál. Ten zahrnuje informace o logu, písma, které může firma používat a také novou barevnost. Dále jsme pro firmu navrhli tiskoviny, jako hlavičkový papír, vizitky, e-mailový podpis či razítko. V grafickém manuálu nechybí také návrhy pro komunikační a propagační materiály, jako bannery, roll-up, potisk na tašku, diář apod. A v neposlední řadě jsme navrhli také polepy na firemní automobily.
Reference klienta
Cílem spolupráce se společností ImperialMedia bylo vytvoření všech grafických prvků souvisejících se změnou názvu naší společnosti. Navrhli a vytvořili nové logo, grafický manuál i prezentační materiály pro naše obchodníky. Jejich zaměstnanci prokazují vysokou odbornost a proklientský přístup. Oceňujeme zejména předkládání řady variantních řešení. Tato pružná a aktivní spolupráce nakonec vedla k vytvoření jednotného vizuálního stylu značky CLEANCAT.