Věrnostní program pro řemeslníky

Klient:

COLORLAK, a.s.

www.colorlakprofi.cz

Zadání

V roce 2014 vyhlásila společnost Colorlak výběrové řízení na vytvoření a správu věrnostního programu pro B2B zákazníky. Tendr byl vypsán v polovině března 2014 a ostrý start programu byl stanoven na 1. 5. 2014. Úkolem bylo podpořit prodej výrobků firmy Colorlak a.s., zvýšit podíl značky Colorlak a.s. na vybraných prodejnách a dlouhodobě motivovat skupinu firemních zákazníků - řemeslníků. Dalším z úkolů bylo získat zákazníky od konkurence.

Řešení

Rozpracovali jsme strategii elektronického věrnostního programu, ve kterém jsme rozřadili jednotlivé zákazníky do skupin, dle obratů ve zboží značky Colorlak. U každé skupiny byla stanovena peněžní hodnota, za kterou se účastníkovi načítaly body. Nasbírané body potom účastník může směnit za hodnotné dárky. Ty byly zvoleny ve formě poukazů do internetového obchodu MALL.cz, sítě hypermarketů a supermarketů spol. Albert a do sítě čerpacích stanic OMW. Zvolili jsme elektronický způsob vyhodnocování soutěže. Elektronická varianta je totiž mnohem hůře zneužitelná než běžně rozšířená verze, při které se používají razítka nebo hologramy.

Specifikace zakázky

Během necelého měsíce jsme navrhli strategii, naprogramovali můstek mezi microsite a ekonomickým software klienta, vytvořili znění pravidel a layout informační brožury a P.O.S. materiálů, a uskutečnili školení pro zaměstnance partnerských prodejen. Do programu se v průběhu prvního roku fungování programu zapojilo cca 200 účastníků, z nichž téměř 30 bylo nových a zbývající buď zvýšili nákupy zboží značky Colorlak nebo začali upřednostňovat tuto značku před konkurencí. Celkově se obrat zboží značky Colorlak zvýšil o cca 40%. Napsali o nás: http://www.marketingovenoviny.cz/imperialmedia-spustili-vernostni-program-pro-colorlak/

Máte zájem o tuto službu či produkt?

Neváhejte kontaktovat naše zástupce a společně najdeme řešení právě pro vaši potřebu.

Mám zájem