Věrnostní program Andrie

Zadání

V roce 2014 jsme pro Andrii realizovali věrnostního program pro B2B zákazníky. Úkolem bylo podpořit prodej spodního prádla na vybraných prodejnách a dlouhodobě motivovat skupinu firemních zákazníků.

Řešení

Vypracovali jsme návrh strategie věrnostního programu. Princip fungování byl následující - za nákup výrobků zařazených do programu, uskutečněný v rámci sítě partnerských velkoobchodů, získal účastník body, za které získal odměnu ve formě dárkových poukazů do internetové nákupní galerie MALL.

Specifikace zakázky

Pro klienta jsme připravili layout informační brožury, nalepovacích hologramů a P.O.S. materiálů, dále návrh pravidel produkci a distribuci tiskovin spojených s hladkým průběhem VP.

Máte zájem o tuto službu či produkt?

Neváhejte kontaktovat naše zástupce a společně najdeme řešení právě pro vaši potřebu.

Mám zájem