Věrnostní program Andrie

Zadání

V roce 2014 jsme pro Andrii realizovali věrnostního program pro B2B zákazníky. Úkolem bylo podpořit prodej spodního prádla na vybraných prodejnách a dlouhodobě motivovat skupinu firemních zákazníků.

Řešení

Vypracovali jsme návrh strategie věrnostního programu. Princip fungování byl následující - za nákup výrobků zařazených do programu, uskutečněný v rámci sítě partnerských velkoobchodů, získal účastník body, za které získal odměnu ve formě dárkových poukazů do internetové nákupní galerie MALL.

Specifikace zakázky

Pro klienta jsme připravili layout informační brožury, nalepovacích hologramů a P.O.S. materiálů, dále návrh pravidel produkci a distribuci tiskovin spojených s hladkým průběhem VP.

Máte zájem o reklamní kampaně?

Neváhejte nás kontaktovat. Připravíme Vám nabídku na míru.

Nebo přes poptávkový formulář