Nový vizuální styl Moravia Comfort

Klient:

MORAVIA COMFORT, s.r.o.

Zadání

Na podzim roku 2014 nás přední český výrobce matrací, společnost Moravia Comfort s.r.o. oslovila, abychom se zapojili do výběrového řízení na nový vizuální styl. Co je k tomu vedlo? V průběhu roku došlo ke změně značky. Nové logo již bylo vytvořeno a cílem vybrané agentury bylo jej aplikovat do jednotného vizuálního systému.

Řešení

Jako stěžejní cíl jsme si stanovili, aby byl rebranding citlivě přijat zákazníky společnosti ze segmentu B2B a také zamezit spekulacím o dalším směřování značky. Následně jsme pečlivě analyzovali současnou komunikaci (styl, kanály, nástroje) a snažili se najít vodítko, které by výše uvedené spojovalo. Jako vhodný motiv jsme vybrali 40 leté výročí výroby matrací v Břeclavi a navrhli netradiční vizuál focený ze shora, který v sobě kloubí právě prvky výročí (odkaz na tradici) a komunikuje změnu brandu (prostřednictvím šerpy s oběma logy).

Specifikace zakázky

Do konce roku 2014 jsme dokončili manuál jednotného vizuálního stylu včetně jednotlivých šablon pro merkantilní tiskoviny. Současně jsme navrhli úpravu webdesignu tak, aby od 1. 1. 2015 společnost vystupovala pod novou obchodní značkou Moravia Comfort s.r.o. Rok 2015 byl ve znamení návrhu ústředního vizuálu, který komunikuje tradici výroby matrací v Břeclavi a samozřejmě také změnu značky. Do poloviny roku jsme představili layout image vizuálů, akční leták, katalog matrací a v druhé polovině roku se začalo s postupným rebrandingem prodejních míst.

Máte zájem o tuto službu či produkt?

Neváhejte kontaktovat naše zástupce a společně najdeme řešení právě pro vaši potřebu.

Mám zájem