Nový vizuální styl Moravia Comfort

Zadání

Na podzim roku 2014 nás přední český výrobce matrací, společnost Moravia Comfort s.r.o. oslovila, abychom se zapojili do výběrového řízení na nový vizuální styl. Co je k tomu vedlo? V průběhu roku došlo ke změně značky. Nové logo již bylo vytvořeno a cílem vybrané agentury bylo jej aplikovat do jednotného vizuálního systému.

Řešení

Jako stěžejní cíl jsme si stanovili, aby byl rebranding citlivě přijat zákazníky společnosti ze segmentu B2B a také zamezit spekulacím o dalším směřování značky. Následně jsme pečlivě analyzovali současnou komunikaci (styl, kanály, nástroje) a snažili se najít vodítko, které by výše uvedené spojovalo. Jako vhodný motiv jsme vybrali 40 leté výročí výroby matrací v Břeclavi a navrhli netradiční vizuál focený ze shora, který v sobě kloubí právě prvky výročí (odkaz na tradici) a komunikuje změnu brandu (prostřednictvím šerpy s oběma logy).