Implementace nové značky

Zadání

Dodání propagačních předmětů, oblečení a vybavení turistických infocenter, centrály v Praze a celkem 21 zahraničních poboček CzechTourismu.

Řešení

V rámci zakázky jsme za 5 měsíců dodali více než 19 000 ks obrandovaných předmětů od roll-upů, stojanů na tiskoviny přes reklamní poutače, nádobí až po saka na míru.

Reference klienta

Najít, vyrobit a dodat nové vybavení pro 22 poboček agentury CzechTourism v krátkém časovém horizontu nebylo nic jednoduchého, uvážíme-li navíc, že se jednotlivé kanceláře nacházejí skoro na všech kontinentech. Zkoordinovat celou zakázku a ohlídat kvalitu různorodých položek od brandingu skleniček až po výrobu propagačního stánku by nebylo možné bez osobně zapáleného a přitom naprosto profesionálního přístupu Marka Rýznara. Z jedné zakázky tak vznikla skvělá spolupráce, které si cením stejně jako jejích výstupů.

Mgr. Markéta Chaloupková HEAD OF MARKETING