Věrnostní program Andrie

Zadání

V roce 2014 jsme pro Andrii realizovali věrnostního program pro B2B zákazníky. Úkolem bylo podpořit prodej spodního prádla na vybraných prodejnách a dlouhodobě motivovat skupinu firemních zákazníků.

Řešení

Vypracovali jsme návrh strategie věrnostního programu. Princip fungování byl následující - za nákup výrobků zařazených do programu, uskutečněný v rámci sítě partnerských velkoobchodů, získal účastník body, za které získal odměnu ve formě dárkových poukazů do internetové nákupní galerie MALL.

Věrnostní program Andrie

Specifikace zakázky

Pro klienta jsme připravili layout informační brožury, nalepovacích hologramů a P.O.S. materiálů, dále návrh pravidel produkci a distribuci tiskovin spojených s hladkým průběhem VP.

Máte zájem o tuto službu či produkt?

Neváhejte kontaktovat naše zástupce a společně najdeme řešení právě pro vaši potřebu.

Mám zájem
 
  • Tel.: +420 571 117 400
  • E-mail: info@imperialmedia.cz
Facebook ImperialMedia

Vrátili jsme se na místo činu, aneb teambuilding do Vídně číslo 2. Po kulturním zážitku jsme nasávali vánoční atmosféru... :-) #zivotvagenture #teambuilding #Viden #vanocnitrhy #punc #Albertina

13. 12. 2018 08:59
Odkaz na FB update

Má to tradici a je to z Luhačovic. Copak je to? :-) Na novém webu www.vincentka.cz od ImperialMedia zjistíte, že to není jen minerální voda, která stojí za to. Produktů s pozitivním vlivem na lidské zdraví je mnohem víc. #vincentka #webdevelopment #graphicdesign

28. 11. 2018 15:06
Odkaz na FB update