Vytvořit nové moderní a otevřené logo, které bude symbolizovat více jak 22 let tradice a zkušeností na českém trhu.
Na základě analýzy konkurence a odvětví jsme klientovi představili návrh loga, které výborně funguje jak na obalové grafice, tak na webu i veškerých merkantilních tiskovinách.
Společnost POEX nás oslovila na základě našich zkušeností v oblasti grafického designu. Nejsložitějším úkolem u projektu návrhu loga byl fakt, aby nové logo bylo funkční jak pro segment B2B, tak pro B2C. Zároveň mělo být otevřené, vzdušné, aby bylo možné jej v budoucnu aplikovat na další (nové) segmenty společnosti.
Neváhejte kontaktovat naše zástupce a společně najdeme řešení právě pro vaši potřebu.
Mám zájemI v Imperialu se nadělovalo a nový rok jsme odstartovali rozšířením fotoateliéru o nový špičkový fotoaparát Nikon D850. Novým fotoaparátem můžeme ještě kvalitněji nafotit produkty, reklamní fotky, výrobu aj. pro web nebo prezentační materiály.
Děkujeme Vám za spolupráci v letošním roce a do nového roku 2019 přejeme mnoho zdraví, štěstí, osobních a pracovních úspěchů. :-)