Návrh nového vizuálního stylu

Zadání

Společnost Maxpharma nás oslovila na základě úspěšné spolupráce v minulosti s cílem vytvoření nové vizuální identity. Zadání bylo odlišit se od vizuálů, které jsou v odvětví typické a přijít s vlastní neotřelou myšlenou, která v sobě bude spojovat hlavní hodnoty společnosti a nové trendy v grafickém designu.

Řešení

Klientovi jsme nejdříve představili pět kreativních konceptů, z nichž se následně rozpracoval do podoby barevných story boardů koncept s pracovním názvem "firma jako květina". Tento vizuál sděloval poslání společnosti prostřednictvím 3D renderů, které nesly motivy konvice (symbol společnosti) a květin (symbolizující zákazníky).

Návrh nového vizuálního stylu
Návrh nového vizuálního stylu
Návrh nového vizuálního stylu

Specifikace zakázky

Kromě samotného návrhu konceptu nového vizuálního stylu byl součástí zakázky rovněž návrh harmonogramu implementace nových prvků do jednotlivých marketingových nástrojů, které společnost používala vč. konzultace. Nové motivy se postupně objevily na zakládací složce, akčních letácích, vizitkách, webové prezentaci a e-shopu.

Máte zájem o tuto službu či produkt?

Neváhejte kontaktovat naše zástupce a společně najdeme řešení právě pro vaši potřebu.

Mám zájem
 
  • Tel.: +420 571 117 400
  • E-mail: info@imperialmedia.cz
Facebook ImperialMedia

I v Imperialu se nadělovalo a nový rok jsme odstartovali rozšířením fotoateliéru o nový špičkový fotoaparát Nikon D850. Novým fotoaparátem můžeme ještě kvalitněji nafotit produkty, reklamní fotky, výrobu aj. pro web nebo prezentační materiály.

21. 01. 2019 14:07
Odkaz na FB update

Děkujeme Vám za spolupráci v letošním roce a do nového roku 2019 přejeme mnoho zdraví, štěstí, osobních a pracovních úspěchů. :-)

21. 12. 2018 13:51
Odkaz na FB update