Návrh nového vizuálního stylu

Zadání

Společnost Maxpharma nás oslovila na základě úspěšné spolupráce v minulosti s cílem vytvoření nové vizuální identity. Zadání bylo odlišit se od vizuálů, které jsou v odvětví typické a přijít s vlastní neotřelou myšlenou, která v sobě bude spojovat hlavní hodnoty společnosti a nové trendy v grafickém designu.

Řešení

Klientovi jsme nejdříve představili pět kreativních konceptů, z nichž se následně rozpracoval do podoby barevných story boardů koncept s pracovním názvem "firma jako květina". Tento vizuál sděloval poslání společnosti prostřednictvím 3D renderů, které nesly motivy konvice (symbol společnosti) a květin (symbolizující zákazníky).

Návrh nového vizuálního stylu
Návrh nového vizuálního stylu
Návrh nového vizuálního stylu

Specifikace zakázky

Kromě samotného návrhu konceptu nového vizuálního stylu byl součástí zakázky rovněž návrh harmonogramu implementace nových prvků do jednotlivých marketingových nástrojů, které společnost používala vč. konzultace. Nové motivy se postupně objevily na zakládací složce, akčních letácích, vizitkách, webové prezentaci a e-shopu.

Máte zájem o tuto službu či produkt?

Neváhejte kontaktovat naše zástupce a společně najdeme řešení právě pro vaši potřebu.

Mám zájem
 
  • Tel.: +420 571 117 400
  • E-mail: info@imperialmedia.cz
Facebook ImperialMedia

Vrátili jsme se na místo činu, aneb teambuilding do Vídně číslo 2. Po kulturním zážitku jsme nasávali vánoční atmosféru... :-) #zivotvagenture #teambuilding #Viden #vanocnitrhy #punc #Albertina

13. 12. 2018 08:59
Odkaz na FB update

Má to tradici a je to z Luhačovic. Copak je to? :-) Na novém webu www.vincentka.cz od ImperialMedia zjistíte, že to není jen minerální voda, která stojí za to. Produktů s pozitivním vlivem na lidské zdraví je mnohem víc. #vincentka #webdevelopment #graphicdesign

28. 11. 2018 15:06
Odkaz na FB update