Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism

Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo pro místní rozvoj. Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu.

Najít, vyrobit a dodat nové vybavení pro 22 poboček agentury CzechTourism v krátkém časovém horizontu nebylo nic jednoduchého, uvážíme-li navíc, že se jednotlivé kanceláře nacházejí skoro na všech kontinentech. Zkoordinovat celou zakázku a ohlídat kvalitu různorodých položek od brandingu skleniček až po výrobu propagačního stánku by nebylo možné bez osobně zapáleného a přitom naprosto profesionálního přístupu Marka Rýznara. Z jedné zakázky tak vznikla skvělá spolupráce, které si cením stejně jako jejích výstupů.

Mgr. Markéta Chaloupková
Head of marketing

Vybrané realizace

Implementace nové značky
Implementace nové značky Implementace nové značky
Facebook ImperialMedia

Vrátili jsme se na místo činu, aneb teambuilding do Vídně číslo 2. Po kulturním zážitku jsme nasávali vánoční atmosféru... :-) #zivotvagenture #teambuilding #Viden #vanocnitrhy #punc #Albertina

13. 12. 2018 08:59
Odkaz na FB update

Má to tradici a je to z Luhačovic. Copak je to? :-) Na novém webu www.vincentka.cz od ImperialMedia zjistíte, že to není jen minerální voda, která stojí za to. Produktů s pozitivním vlivem na lidské zdraví je mnohem víc. #vincentka #webdevelopment #graphicdesign

28. 11. 2018 15:06
Odkaz na FB update