Case Study

Obalová grafika

Rodinnou firmu VEST spol. s.r.o ze Zlína, která pro Vás vyrábí oblíbené tyčinky a slané pochoutky, zná téměř každý. Zejména když zmíníme slané tyčinky Vestky. Svými křupavými výrobky zásobují nejen české domácnosti, ale i obchodní řetězce po celém světě.

Zadání

Po prvním seznamovacím setkání s vedením společnosti jsme byli osloveni pro výběrové řízení obalového designu. Předmětem výběrového řízení bylo zpracování grafického návrhu obalu na tyčinky s novou příchutí „chilli“. Jednalo se o grafiku na jednoduše svařeném sáčku s plnobarevným potiskem a s průhledem. Klient měl požadavek na jednoduchý a snadno čitelný design pro oslovení mladší a střední cílové skupiny.

Proces

Na základě zadání výběrového řízení a následných dodatečných upřesnění naše grafické studio zpracovalo 6 návrhů obalové grafiky. Dominantními prvky návrhů se stala vizualizace chilli papričky a oheň. Všechny návrhy byly laděny do červeno – černé barevné kombinace umocňující pocit pálivosti. Klient si z navržených vizualizací vybral jeden návrh. Ten jsme na základě dialogu dopracovali do finální grafické podoby. Proběhlo dosázení nezbytných údajů se souladem s legislativou a nachystání tiskových dat.

Obalová grafika

Výsledek

Největším plusem obalu tyčinek je jeho jednoduchost, výrazná a hravá typografie a barevnost (červená) vycházející z loga společnosti doplněná o černou barvu. Obal nabízí zákazníkům benefit, který je důležitým faktorem pro koupi právě tohoto produktu. Tím je myšleno vyzvednutí, že tyto tyčinky opravdu pálí – ikona papričky s heslem HOT. K průhledu na zboží je vhodně zakomponovaná 3D ilustrace příchutě, kde samotný průhled tvoří tvar misky.

Co jsme udělali navíc

Klientovi jsme doporučili na obalech více pracovat s černou barvou. Tato barva se výrazně vyčleňuje z portfolia konkurenčních značek. Například v zahraničí je velmi oblíbená pro tento druh zboží. Zároveň doporučení koresponduje se zadáním cílové skupiny, tedy produkt, který je primárně určen mladší generaci. Tato generace vyhledává věci, které se vyčleňují z davu - jsou jiné. A námi vytvořený obal se od konkurenčních výrobků opravdu liší. Posuďte sami až ho najdete v regálech Vašeho oblíbeného nákupního řetězce či obchodu.

Co o nás řekli

Pro tvorbu obalové grafiky, konkrétně pro obal na nový výrobek Chilli tyčinky, jsme hledali nového partnera s cílem začít novou spolupráci i v jiných oblastech propagace a reklamy. Dlouho jsme nemohli vybrat vhodného dodavatele pro náš obalový design, až jsme narazili na firmu ImperialMedia. Na začátku spolupráce jsme měli jasné představy, jak má obal nového výrobku Chilli tyčinky vypadat. Zadali jsme konkrétní požadavky, které společnost ImperialMedia dokázala dodržet. Přišli s obalem čistým a jednoduchým, přesně takovým, jaký tento výrobek potřeboval. Spolupráce proběhla velmi hladce a rychle. Společnost ImperialMedia nám tak už delší dobu pomáhá nejen v oblasti obalového designu. Ceníme si zejména rychlé komunikace, časové flexibility a inovativních nápadů.

Ing. Kateřina Mašlanová
Marketing manager

Máte zájem o tuto službu či produkt?

Neváhejte kontaktovat naše zástupce a společně najdeme řešení právě pro vaši potřebu.

Mám zájem
 
  • Tel.: +420 571 117 400
  • E-mail: info@imperialmedia.cz
Facebook ImperialMedia

Vrátili jsme se na místo činu, aneb teambuilding do Vídně číslo 2. Po kulturním zážitku jsme nasávali vánoční atmosféru... :-) #zivotvagenture #teambuilding #Viden #vanocnitrhy #punc #Albertina

13. 12. 2018 08:59
Odkaz na FB update

Má to tradici a je to z Luhačovic. Copak je to? :-) Na novém webu www.vincentka.cz od ImperialMedia zjistíte, že to není jen minerální voda, která stojí za to. Produktů s pozitivním vlivem na lidské zdraví je mnohem víc. #vincentka #webdevelopment #graphicdesign

28. 11. 2018 15:06
Odkaz na FB update