Case studies

VĚRNOSTNÍ PROGRAM B2B - Colorlak a.s. -
VĚRNOSTNÍ PROGRAM B2B
Colorlak a.s.
VĚRNOSTNÍ PROGRAM B2B - Colorlak a.s.,
KOMPLEXNÍ PPC KAMPANĚ - NEREZOVÉ MATERIÁLY, s.r.o. -
KOMPLEXNÍ PPC KAMPANĚ
NEREZOVÉ MATERIÁLY, s.r.o.
KOMPLEXNÍ PPC KAMPANĚ - NEREZOVÉ MATERIÁLY, s.r.o.,
IMPLEMENTACE ZNAČKY CZECHTOURISM - Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism -
IMPLEMENTACE ZNAČKY CZECHTOURISM
Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism
IMPLEMENTACE ZNAČKY CZECHTOURISM - Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism,
Vizuální styl - Fatra, a.s. -
Vizuální styl
Fatra, a.s.
Vizuální styl - Fatra, a.s.,
Webový portál - ARES, spol. s r. o. -
Webový portál
ARES, spol. s r. o.
Webový portál - ARES, spol. s r. o.,
Obalová grafika - VEST spol. s r.o. -
Obalová grafika
VEST spol. s r.o.
Obalová grafika - VEST spol. s r.o.,
Online kampaň na nábor zaměstnanců - Moravia Řetězy a.s. -
Online kampaň na nábor zaměstnanců
Moravia Řetězy a.s.
Online kampaň na nábor zaměstnanců - Moravia Řetězy a.s.,
Facebook ImperialMedia

I my jsme se připojili a podpořili tak lidi s Downovým syndromem

21. 03. 2019 15:14
Odkaz na FB update

Spolupráci s klientem Barvy Silák jsme započali novým logem :-) Cílem bylo sjednotit celkové působení společnosti, aby působila jednotně a profesionálně. Barvy Silák se zabývají dodavatelským zajištěním barev a dalšího přidruženého sortimentu pro výrobní podniky, proto jsme vizuál navrhli v podobě barevných kaněk, které evokují nátěrové barvy a prolínají se všemi materiály. Součástí přestavby nového vizuálu byly návhy dalších materiálů a webové prezentace www.barvysilak.cz :-)

01. 03. 2019 14:29
Odkaz na FB update