Case studies

VĚRNOSTNÍ PROGRAM B2B - Colorlak a.s. -
VĚRNOSTNÍ PROGRAM B2B
Colorlak a.s.
VĚRNOSTNÍ PROGRAM B2B - Colorlak a.s.,
KOMPLEXNÍ PPC KAMPANĚ - NEREZOVÉ MATERIÁLY, s.r.o. -
KOMPLEXNÍ PPC KAMPANĚ
NEREZOVÉ MATERIÁLY, s.r.o.
KOMPLEXNÍ PPC KAMPANĚ - NEREZOVÉ MATERIÁLY, s.r.o.,
IMPLEMENTACE ZNAČKY CZECHTOURISM - Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism -
IMPLEMENTACE ZNAČKY CZECHTOURISM
Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism
IMPLEMENTACE ZNAČKY CZECHTOURISM - Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism,
Facebook ImperialMedia

O tom, že Facebook už není jen pro patnáctileté, nebo třeba i o tom, že video bude hrát v následujících letech klíčovou roli v reklamě. Výživné shrnutí Facebook video summitu, který se konal ve Varšavě. Link: http://bit.ly/2cQBAEF Autor: Ondřej Pavelek z Bistro Social Foto: Newsfeed

15. 09. 2016 18:28
Odkaz na FB update

Focení vzorků podlah máme za sebou. O dalším průběhu a výsledcích práce někdy příště... #imperialmedia #makingof

05. 09. 2016 10:11
Odkaz na FB update