Case studies

VĚRNOSTNÍ PROGRAM B2B - Colorlak a.s. -
VĚRNOSTNÍ PROGRAM B2B
Colorlak a.s.
VĚRNOSTNÍ PROGRAM B2B - Colorlak a.s.,
KOMPLEXNÍ PPC KAMPANĚ - NEREZOVÉ MATERIÁLY, s.r.o. -
KOMPLEXNÍ PPC KAMPANĚ
NEREZOVÉ MATERIÁLY, s.r.o.
KOMPLEXNÍ PPC KAMPANĚ - NEREZOVÉ MATERIÁLY, s.r.o.,
IMPLEMENTACE ZNAČKY CZECHTOURISM - Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism -
IMPLEMENTACE ZNAČKY CZECHTOURISM
Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism
IMPLEMENTACE ZNAČKY CZECHTOURISM - Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism,
Facebook ImperialMedia

Google opět přišel s inovací ve vyhledávání! Reaguje na fakt, že v dnešní době většina vyhledávání přichází z mobilních zařízení, a proto tomuto trendu začal podřizovat i indexování stránek pro určení jejich pořadí při vyhledávání. :-) http://www.m-journal.cz/cs/aktuality/google-bude-urcovat-ranking-ve-vyhledavani-primarne-podle-mobilni-verze__s288x12486.html

22. 11. 2016 09:09
Odkaz na FB update

A je hotovo! Pro COLORLAK, a.s. jsme dokončili nový web, který je plně responzivní. Největším oříškem bylo vymyslet smysluplnou strukturu. Jak se nám to podařilo, posuďte sami :-) www.colorlak.cz

10. 11. 2016 12:16
Odkaz na FB update